onsdag den 26. juni 2013

Hvad mon det hedder?

Mixed media, måske, det har jeg i alle tilfælde set i et indlæg på Scrapfactorys blog.

For noget tid siden var jeg til et lille "kursus" hos Scrapfactory, hvor jeg mødte Mille, det var meget inspirerende og en helt ny verden åbnede sig for mig med Dylusions vidunderlig farver og ikke mindst stempler.

Med øje for, at det kunne være noget for de skønne unger i den klub, hvor jeg arbejder, blev der købt lidt ind. Sådanne unger er jo ikke altid til at få med på nye ideer, hvis ikke de kan se, hvad det drejer sig om, så jeg måtte i gang med stempler, tusser glimmer m.m. og det er der kommet følgende 2 tags ud af.






















Tusind tak for jeres søde kommentarer, dem er jeg rigtig glad for og det giver virkelig mod på at fortsætte i denne nye favre blogverden


Mange hilsner Karina (Fru A)

2 kommentarer:

  1. Hold da op Karina, der er godt nok knald på farverne, super flot og det må da lige være noget for alle de kreative unger i klubben ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)