søndag den 23. juni 2013

Layout

Jeg kan ikke komme udenom, at jeg er farmor til vedens 8. vidunder. Hvilket jeg nyder i fulde drag og det giver jo rig mulighed til at scrappe billeder af Anemone.
For ikke så længe siden fandt Anemone noget af sin mors make-up. Det kom der følgende L.O ud af. Læg især mærke til sofabordet som Anemone står ved. Billederne er ikke taget med øje for at komme på en blog, men nu kommer de dog alligevel.



Inspiration til titlen på layoutet er selvfølgelig
"Diamonds are a girls best friend"




Tror hun hyggede sig


Blomsterne har jeg selv lavet.






Så skal der vist laves nye navneskilte, bloggen må på.


Mange hilsner Karina (Fru A)

3 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert layout og ja hun er da bare for lækker, hende Anemone!!!!!!!!!!! ;O)

    SvarSlet
  2. Super fedt lo og herrekort du har lavet. Har du en tutorial på det kort jeg må bede om?

    SvarSlet
  3. Hej Sol-Britt, tak for rosen det luner. Jeg har fundet tutorialen hos Lisa "lisaskreativeunivers" Hove der var vist noget nyt jeg skal lære, at linke her. Det må jeg kigge på i morgen.
    Mange hilsner Karina (Fru A)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)