fredag den 20. september 2013

Scrap i Tv2 Frihuset

Hvis i ikke ved det, så arbejder jeg jo i fritidsklub, hvor jeg for nogle år siden introducerede ungerne til scrap. For noget tid siden fik jeg en henvendelse fra en forældre, som gerne ville låne nogle scrap-projekter. Det lød jo enormt spændende og det viste sig, at denne forældre er en ivrig blogger og skribent, der også lave noget freelance for TV2's Frihuset. Jeg allierede mig med Lisa for at låne nogle af hendes vidunderlige kreationer. Her kan i se, hvad der blev vist i Frihuset.

God weekend til alle, jeg håber, jeg kan få en kreativ en af slagsen, min blog har vist været lidt "død" på det sidste.

Mange Hilsner Karina (Fru A)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)