søndag den 12. januar 2014

Lidt mere N.Y SMASH

Jeg er stadigvæk godt med, har fået lavet nogle flere smash-sider og et kort er det også blevet til. Men det skal bruges i næste uge til en fødselsdag, så det må i vente på.

Denne gang kan i komme med til 9/11 Memorial Park. Det var en meget underlig følelse at stå lige der, hvor den store tragedie fandt sted. Min svigerinde har for mange år siden været oppe i tvillingtårnene og hun var  i New York i 2010, hvor det stadigvæk var Ground Zero og der ikke var adgang for turister og så her på vores tur, kunne hun slutte ringen.



Imponerende bygning







Jørgen er tankefuld, men de var vi vist allesammen

To som jeg HOLDER meget af min bror og mit gudbarn


Elsker det billede, Patrick næsten helt alene ved det sydlige bassin


Håber i alle får en dejlig søndag



Mange Hilsner Karina (Fru A)

4 kommentarer:

  1. Flotte sider. Og spændende historie at få med.

    SvarSlet
  2. Jeg har også en smash-bog liggende, som bør tages i brug. Jeg undlod at medbringe den på min Canada-tur. Det havde jeg slet ikke tid/overskud til. Dejlige minder.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)