lørdag den 15. marts 2014

New York SMASH

Hold da op det er næsten en måned siden mit sidste blogindlæg, det er nu ikke fordi jeg ikke har lavet noget. Jeg er såmænd blevet færdig med min SMASH bog om vores tur til New York. Det har været et stort arbejde, men også hyggeligt og sjovt at lave, men jeg er nu glad for at den færdig. Jeg har valgt et lille udvalg af mine sider, for som i kan se er den blevet ret omfattende. Håber i synes om dem :)













Nu skal jeg snart til gymnastikopvisning med Anemone, så bliver der lidt flere billeder at smashe, men det bliver ikke lige med det samme, nu skal der gang i lidt kort.

Håber i alle får en dejlig weekend

Mange Hilsner Karina (Fru A)

8 kommentarer:

  1. Dejligt, at du er tilbage i blogland.
    Hvor er det en flot Smash bog, du har fået lavet! Det bliver et godt minde. Og dejligt håndgribeligt, at kunne vise frem!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. WAUW sikken en flot smashbog du har lavet. Og ja det blir gerne lidt omfattende efter sådan en tur. Jeg ved vi havde selv taget næsten 1600 billeder, da vi var derovre sidste år, så jeg tør ikke engang tænke på at lave noget i den retning, så jeg har bare lagt dem ind på computeren og skrevet lidt til alle de billeder der havde lidt historie tilknyttet, ellers var jeg aldrig blevvet færdig er jeg bange for ha ha ha, men flot det er det helt sikkert.

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor en flot smashbog!
    Ser ud til at ha' været en dejlig tur.
    Jeg er i perioder også mere "stille" på bloggen, men mon vi ikke alle har det sådan :)

    God weekend :)

    SvarSlet
  4. Hold nu fast hvor en bog. Der må være mange oplevelser i og sikke et arbejde, men det er skønt når man får noget færdigt :-)

    SvarSlet
  5. Fantastisk bog - den vil jeg forfærdelig gerne se med fingrene - kan vi ses i SF evt.? Kh

    SvarSlet
  6. Ja, jeg har jo været så heldig at se den med fingerne og Karina, det er en FANTASTISK lækker Smash bog du har lavet ;O))

    SvarSlet
  7. Wow en lækker smashbog, den må jeg da vist en dag lige se med fingrene :-)

    SvarSlet
  8. :-) Du kan bare det der :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)