fredag den 8. august 2014

Layout fra Central Park

Hold da op det er tæt på at være en måned siden jeg sidst havde et blogindlæg. Men jeg har også været udfordret i det private, samtidig med, at jeg med dette layout også har udfordret mig selv. Jeg har nemlig bevæget mig ud af min comfort-zone og brugt kontraster på dette layout. Rød og sort uha, det var til tider udfordrende.
Billedet er taget i Central Park, tæt på en stor sø, hvor man kunne sejle med fjernstyret både, og her mødte vi selveste Hr. H. C. Andersen og det er der kommet dette layout ud af.


Jeg har brugt papir fra T.H. Riddersholm og papir som jeg havde med hjem fra N.Y. Dies er fra Joy, T.H og Memory Box. Jeg har brugt pynt fra T.H, en masse bling, mit scrable-stempel, den lille ælling var oprindelig blå, men har fået en masse alcohol ink. Rammen om billedet er en ramme fra en IKEA- ramme som jeg har malet med gesso, gelatos og en masse sværte.






















Neden for H. C. Andersens fødder står den "Grimme Ælling"
Desværre var det ikke muligt at få den med på billedet, men den er i
Central Park.













I må alle have en dejlig weekend.

Mange Hilsner Karina (Fru A)

4 kommentarer:

  1. Utroligt flot, selv i de ikke vante farver, sjovt at se H C Andersens blankslidte knæ, der har sikkert siddet mange børnenumser. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Ja det har du da godt nok udfordret dig selv ;-) men hvor er det bare blevet super super lækkert LO :-)

    SvarSlet
  3. Herligt at du er på igen Karina trods alle udfordringerne. Super flot layout og jeg kan se at du virkelig har udfordret dig selv, men du har løst opgaven rigtig godt ;O))

    SvarSlet
  4. Hej
    Jeg har endnu ikke fundet nogle scrapbutikker i NY, har du nogle adresser?
    Du laver nogle rigtig flotte ting

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)