fredag den 8. maj 2015

Fødselsdags kort #2

Så er det blevet tid til kortet, til mellemste barnets, eller tvilling A som han også hed, da han blev født.

Jeg har brugt forskelligt træ papir, dies fra T.H og Marianne design. Rammen har jeg fået af en scrapveninde og den er behandlet med distress paint. Det mørke papir på kortet er kørt igennem en embossing folder med motiv af en tommestok. Bingobrikken angiver selvfølgekig hans alder og er slebet med sandpapir og sværtet for at få det rå look. Metaldimsen har jeg fundet på gaden ;) (miljøskadet, jeg ved det ikke helt). Billedet er fra et klippeark og så har jeg brugt hønsenet og og forskellig pynt fra T. H




















Her kan man se papiret er kørt igennem en embossingfolder


















Rigtig god weekend 

Mange Hilsner Karina (Fru A)

3 kommentarer:

  1. Det er da nogle vanvittig flotte herrekort, du har lavet her Karina. Super flotte detaljer og lækre lay out. Smadder flot arbejde.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)