lørdag den 2. maj 2015

Feminint kort

Jeg er rigtig glad for mit glas-glitter fra Riddersholm og har også brugt det på dette kort. Derudover har jeg brugt papir fra Riddersholm, dies fra Cherry Lynn, Marianne design og die namic. En masse bling, blomster og blonder. Tekststemplet er fra Tim Holtz som jeg også har en STOR svaghed for.














































Dette citat passede da som fod i hose til dette kort, syntes jeg 


Ønsker jer alle en dejlig weekend og håber i nød den ekstra fridag i går. Jeg skal fejre mi ældste søn som blev 30 år i torsdags og så kan jeg snart blogge mine fødselsdags kort, som jeg har lavet til mine drenge


Mange Hilsner Karina (Fru A)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt kort Karina, virkelig kanon med mange lækre detaljer overalt.

    SvarSlet
  2. Det er et flot og sødt kort.

    SvarSlet
  3. Meget lækkert kort med lækre detaljer og endnu mere lækkert når man ser det "med fingerne" ;O)))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)