onsdag den 20. maj 2015

Layout med dejlige Anemone

Anemones mor havde, for noget tid siden, lagt et billede af mit skønne barnebarn på F.B og jeg tænkte, det må jeg scrappes, men det går ikke altid som præsten prædiker og det blev til et helt andet billede, som resulterede i dette layout.

Jeg har brugt papir fra Riddersholm, dies fra Sizzex, Cherry Lynn og Marianne design. Romberne er affald fra en die, som jeg har limet sammen, hvorefter jeg har farvet dem distress ink spray og så har de fået glas glitter også fra Riddersholm. Blomsterne var fra start hvide og de har også fået distress ink spray. De små duer er hjemmestøbte gips figurer



















































Mange Hilsner Karina (Fru A)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det lækkert!
    Dejlig onsdag til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)