lørdag den 17. september 2016

Bryllups kort

Jeg må hellere komme videre med mine blogindlæg om det, jeg har lavet til min søn og svigerdatters bryllup. Jeg har lavet en del kort til denne begivenhed, dels til os selv, men også til familien.
I dag viser jeg et kor,t som noget familie brugte.

Jeg har brugt papir fra Maja Design, dies fra Cherry Lynn, Memory Box og Nellie Snellen. Derudover har jeg brugt en masse roser fra W.O og en masse bling. De to små duer har jeg selv støbt. Jeg har opdgaet, at jeg har glemt at fotografere kortet inden i, så det må i tænke jer til :) men det var også pyntet efter alle kunstens regler :)






































I ønskes alle en dejlig weekend
Mange Hilsner Karina (Fru A)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)