mandag den 25. november 2013

New York SMASH

Jeg har holdt en pause i julekortene og i stedet for lavet nogle sider i min N.Y - bog. Det er vidunderligt at sidde og lave disse sider, man oplever turen igen og igen og man vil bare så gerne tilbage.
Så sparegrisen den er taget frem igen :)

Håber at i , hvis i altså har lyst, kan læse hvad der står på siderne, men ellers er siderne fra vores tur der over og turen til vores lejlighed, gad vide om jeg har sider nok, ellers må jeg købe en bog mere hi hi.










Håber i alle får en dejlig uge

Mange Hilsner Karina (Fru A)

5 kommentarer:

  1. Elsker sådanne bøger. Har selv en del, som jeg lavede for - 40 år siden! Et godt minde, som man altid går tilbage til. Vi tog vores 2 drenge ud af skolen i 8 uger og var på tur i Australien (for 20 år siden). De skulle hver dag skrive lidt og fotografere, samle ting sammen (fjer, billetter, indpakninger til chokolade osv). Det blev en meget tyk dagbog! Meget fornøjeligt i dag, at friske minder op. Og at se, hvad de lagde vægt på og så i børnehøjde :-).

    SvarSlet
  2. Ja det er en rigtig god måde at bevare de gode minder på, så man altid kan huske de sjove ting også om mange år.

    SvarSlet
  3. Wow en masse skønne sider smash 😊

    SvarSlet
  4. Skøn tur det må havet været, godt at lave dette album inden man begynder at glemme detaljer, det der er skrevet ned står jo fast. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Hold da op Karina, det ser super godt ud og denne gang er rejsen jo gratis når alle minderne opleves igen ;O)))))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)