søndag den 2. august 2015

Bidrag til Card and Scrap

Jeg har lavet 2 bidrag til Card and Scrap. Bidragene er henholdsvis til juli og august månedes udfordringer.
Tema for bidragene var frit, dog skulle jeg bruge nogle af de udleverede design materialer, det er der kommet følgende ud af.

Der er bl.a. brugt papir fra 7 dots og digitale billeder fra Jannet. Derudover har jeg brugt forskellige ting fra lageret ;)
Papiret jeg har brugt på juli måneds bidrag, var noget af en udfordring. Der var jeg virkelig ude af min comfort zone, men er nu godt tilfreds alligevel.



August måneds bidrag






























Juli måneds bidrag
























Så er ferien ved at lakke mod enden, og hverdagen banker på i morgen, Men jeg har haft 5 fantiske ferieuger og der er billeder til mange timers scrap, det glæder jeg mig til.
God søndag til alle

Mange Hilsner Karina (Fru A)

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)