onsdag den 5. august 2015

Layout fra New York

Vi har i vores sommerferie været 3 1/2 uge i USA. Der er selvfølgelig taget mange mange billeder, så der er til mange timers scrap.

Min niece afsluttede sin studentereksamen kort tid før vi tog afsted. Hendes sidste fag var dansk og hun trak H.C Andersen.
Da vi vidste fra vores sidste tur, at H.C Andersen sidder i Central Park, var der selvfølgelig planlagt et foto shoot.

Jeg har lavet mine egne glimmer gems, du kan se en tut her, jeg har dog brugt distress glitter til mine.
Jeg har brugt papir fra Polen. Dies fra prima, sizzex, dienamic og spellbinders. Samt bånd og bling.











































Ønsker alle en dejlig onsdag

Mange Hilsner Karina (Fru A)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)