søndag den 9. august 2015

Layout fra Las Vegas

Som jeg skrev i mit forrige indlæg, har vi været i USA på sommerferie. Vores tur gik også til Las Vegas, en fantastisk by, som vi helt sikkert skal tilbage til.

Vi havde vores egen bil og en planlagt tur hjemmefra, var en tur til Bryce Canyon. Et helt fantastisk oplevelse.

Vi benyttede os rigtig meget af en selfie stang, dels kunne vi alle komme på billedet og så kunne det deles på facebook, Hvilket dette billede, som jeg har brugt her, blev. Kommentarer har der været mange af, men også en udfordring. For dette billede mente Lisa helt sikkert, skulle scrappes, men var også sikker på, at jeg ville få grå hår i hovedet over Jørgens GULE bluse. Det skal lige nævnes, at den dog var god som pejlemærke i menneskemængden på Times Square.


Jeg har brugt noget gammelt papir fra Graphic 45, dies fra Sizzex, hønsenet, metal blomster samt noget tyndt kork.














































Hvis i er nået hertil, ønskes i alle en god søndag

Mange Hilsner Karina (Fru A)

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede og eventuelt "smed" en kommentar, dem sætter jeg stor pris på og læser dem med glæde :)